grazasemptyporemptynosemptyvisitar

14 dic 2012

MARTA É UNHA BOÍSIMA TEATREIRA



Hoxe veu a miña nai ao cole a lernos o conto A que sabe a lúa e presenteina diante dos meus compañeiros




 

Trouxemos un pequeno teatriño onde eu ía colocando os animais na orde que a mamá dicía, e pasando a lúa.
Para facer o teatriño a produción foi moi longa xa que compramos o material para facelo e nel traballamos a miña mamaá Marta, o papá Luís, a miña irmá Ana máis eu; levounos moito tempo.
(Redactou a noticia Lucía  Urcera do 1º nivel e as fotos a profe María))



Moitas grazas Marta por nos visitar.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Lucia a que sabe a lua?

Os ratos din que a queixo...



Maria o.

Anónimo dijo...

Marta non sólo é boa no teatro senón que tamén é boa persoa e exprésase moi ben.

Lucía fixoo moi ben e parece que coñece ben o conto.

Eva 6º

Anónimo dijo...

Agradecoche atua visita
grazas porvir acontarnos
unconto tan vonito MARTA poderias vir outra bez.

Carmen o.